Sme najväčší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Poškodený/chýbajúci tovar

Hoci sa snažíme minimalizovať naše chyby, tak sa bohužiaľ stane, že občas dôjde k zámene položiek, tovaru v zásielke chýba alebo je poškodené počas prepravy. Aby sme mohli čo najrýchlejšie vykonať nápravu, tak prosím postupujte podľa týchto pokynov.

Pozor!V prípade neoznámenia reklamácie alebo nedodanie uvedených fotografií v nižšie uvedených časových intervaloch sa považuje prevzatie tovaru za bez problémové a nie je možné neskoršie reklamácie uznať!

chýbajúci tovar

Ak v zásielke chýba niektorá z položiek, tak nás prosím neodkladne (Najneskôr nasledujúci deň po prevzatí) kontaktuje na email adresu eshop@invitalshop.sk

Do emailu uveďte:

- meno na ktoré bola objednávka vykonaná

- chýbajúce položku

- fotografiu vnútra balíka

Váš email obratom vybavíme a chýbajúci tovar dodatočne odošleme.

Zle dodaný tovar

V prípade, že ste odbrželi nesprávne tovar, tak nás kontaktujte (Najneskôr nasledujúci deň po prevzatí) na emailovú adresu eshop@invitalshop.sk

Do emailu uveďte:

- meno na ktoré bola objednávka vykonaná

- položka ktorá bola nesprávne dodaná + jej fotografiu

- položka ktorý chýba

Email po prijatí vybavíme a navrhneme pre Vás čo najpohodlnejšie riešenie.

Poškodený tovar v zásielke

Ak bol tovar počas prepravy poškodené, tak nás kontaktujte (Najneskôr nasledujúci deň po prevzatí) na emailovú adresu eshop@invitalshop.sk

Do emailu uveďte:

- meno na ktoré bola objednávka vykonaná

- položka (y) ktorý boli počas prepravy poškodené

- fotografie poškodeného tovaru

- fotografiu balíku

- fotografiu otvoreného balíka (vrátane bublinkovej fólie a pod.)

- fotografiu adresného štítku na balíku

- fotografiu škodového zápisu (v prípade že ste ho s prepravcom spísali)

Po prijatí email vybavíme, zašleme Vám nový tovar a podľa povahy tovaru buďto poškodený tovar stiahneme späť cez kuriéra k nám alebo ho ponecháme u Vás.